Over

Over Refoconcert

Refoconcert regelt de verkoop en registratie van e-tickets bij concerten en evenementen. Onze doelgroep is om toegangskaarten te verkopen voor concerten en evenementen zijn christenen en mensen uit de Reformatorische gezindte die graag een concert bezoeken of bekijken via een livestream. Refoconcert is onderdeel van de activiteiten van Refomuziek.

Heeft u vragen over een bestelling van e-tickets voor het concert of evenement? Wellicht vindt u op deze pagina een antwoord.

Wat is de rol van Refoconcert?

Refoconcert is een tussenpersoon, die de technische kant van de kaartverkoop regelt: de ticketshop, de afhandeling van de online betaling en het registreren van bezoekers op de dag van het evenement. Refoconcert heeft niets te maken met de organisatie van het evenement zelf, of zaken daaromheen en is daar ook niet aansprakelijk voor. In het geval van een geschil zullen we zo goed mogelijk proberen om de belangen van de consument te behartigen, maar in principe moeten organisatoren zelf de klantenservice regelen.

Is mijn reservering gelukt?

Na de betaling of reservering heeft u als het goed is een e-mail ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen? Misschien is de e-mail bij de ‘ongewenste post’ in uw e-mailprogramma gekomen. Als u geen e-mail heeft ontvangen, kunt u het best contact met ons opnemen via het contactformulier.

Wanneer ontvang ik mijn kaarten?

Na een succesvolle betaling ontvangt u één e-mail met een bevestiging van de betaling en met de e-tickets. Sommige organisatoren kiezen ervoor om de tickets via eigen verkooppunten te verkopen, dan ontvangt u geen e-mail met de e-tickets.

Hoe werken e-tickets?

Een e-ticket is een toegangskaart tot een concert of evenement. Net als een ‘gewoon’ kaartje, moet u het ticket meenemen als toegangsbewijs. U kunt dat doen door de ticket uit te printen en mee te nemen. Als u niet in staat bent om het ticket te printen, dan volstaat het ook om uw ticket duidelijk te tonen op een mobiel apparaat. Ieder e-ticket is uniek en via de barcodes kan de organisator bij binnenkomst zien of de ticket geldig is.

Voor hoeveel personen zijn de e-tickets ?

Een E-ticket is bestemd voor 1 persoon of om op 1 apparaat een livestream te volgen. Wilt u voor meerdere personen of apparaten toegang hebben, dan dient u meerdere e-tickets aan te schaffen. Sommige organisatoren geven korting bij het afnemen van meerdere e-tickets.

Mijn betaling is mislukt

Als u niet online kunt betalen of een melding heeft gekregen dat de betaling mislukt is, kunt u contact opnemen met de Refoconcert.

Er ging iets mis met de betaling

Heeft u na de betaling een melding gekregen dat de betaling is mislukt? Dat kan verschillende redenen hebben:

  • Onvoldoende saldo op uw rekening
  • Een technische fout bij uw bank
  • Een tijdelijke fout bij Refoconcert of de partner.

Neem in het geval van zo’n foutmelding contact op met de organisator.

Welke betaalmethodes zijn er?

Standaard maakt Refoconcert alleen gebruik van de bethaalmethode Ideal. Een organisator kan er in overleg met ons voor kiezen om ook via Bancontact of Sofort te laten betalen. Daarnaast is het bij sommige organisatoren soms ook mogelijk om tickets te kopen via verkooppunten.

Geannuleerde of verschoven evenementen

Een organisator heeft het recht om een evenement te verplaatsen of te annuleren. In geval van verschoven evenementen blijven de tickets doorgaans geldig voor het vervangende evenement. Indien het evenement wordt afgelast, dan zal Refoconcert conform het beleid van de betreffende organisator trachten ervoor te zorgen dat u uw toegangsgeld zo spoedig mogelijk van de organisator terug ontvangt minus de kosten die berekend worden van de dienstverlening van Refoconcert. Organisatoren van de dienstverlening kunnen overwegen om de kosten van dienstverlening voor hun eigen rekening te nemen en de volledige bedragen aan u terug laten te betalen.

Als een evenement wordt geannuleerd of verschoven, zal Refoconcert haar best doen u daarvan zo spoedig mogelijk per e-mail in kennis te stellen. Wij kunnen echter niet garanderen dat u voor aanvang van het evenement op de hoogte wordt gesteld en stellen ons niet verantwoordelijk voor eventueel gemaakte kosten. Gebruik bij het maken van uw reservering altijd een juist e-mailadres.

Waarom worden er servicekosten berekend aan de organisator?

De servicekosten dekken o.a. de systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten, administratiekosten, kosten voor de klantenservice, bancaire kosten of transactiekosten.

Kan ik in contact komen met de organisator?

Ja. Op de bestelpagina van het evenement staan de contactgegevens van de organisator. Als u via dat kanaal geen contact kunt krijgen met de organisator, kunt u contact opnemen met Refoconcert.

Wanneer ontvang ik mijn kaarten?

Na een succesvolle betaling ontvangt u één e-mail met een bevestiging van de betaling en de e-tickets.

Beveiligingsmaatregelen

Deze website is beveiligd door middel van SSL (Secure Socket Layer) technologie. Uw betalingsgegevens worden versleuteld en zijn daarmee beveiligd tegen misbruik. Voor uw online betaling maken wij gebruik van betaalmethoden die door de banken zijn goedgekeurd. Gegevens van bank- of creditcard transacties worden altijd direct met de bank of creditcardmaatschappij gecommuniceerd en komen nooit op de server van Refoconcert terecht.

Refconcert de website voor christelijke concerttickets

Refoconcert  is een initiatief van Refomuziek